سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درد در دل -

به نام عادل

نمیخواستم تو این وبلاگ مطالب سیاسی بنویسم ولی از باب اینکه سیاست ما عین دیانت ماست انگار ناگذیرم چیز هایی رو بگم

. بیست و اندی سال از انقلاب مردمی ایران میگذره . و مردم هر روز رخداد های جدیدی رو تجربه می کنن .مردم  مصیبت های زیادی رو تجربه کردن . درد های زیادی رو تحمل کردن .مردم پشت این انقلاب و اسلام رو  خالی نکردن ومردم مثل دیوار پشت سر رهبر بودند .مردم  گرسنگی ،تهاجم فرهنگی،فقر،تورم، ووووو رو تحمل کردن.

ما مردم خوبی داریم

وای که این حرف بجای اینکه منو آروم کنه داغ دلم رو تازه می کنه .

حضرات و آقایون،  تا کی؟

.آخه تا کی مردم بشن اسباب بازی های سیاسی شما؟ تا کی برای کوبیدن این جناح و اون جناح،برای ضعیف کردن این و اون از مردم مایه میذارید ؟ اخه فکر نمی کنید فردا روز همین مردم پا پتی باید از این انقلاب دفاع کنن؟

خیلی ها فکر می کنن اگر اعتراضی نمیشه  یا به قول دشمنای انقلاب، انقلابی  نمیشه به خاطر ترس مردمه که نمی ریزن توی خیابون. و لی نه ،این اعتقاد مردم و وجود رهبری فرزانه است که انقلاب رو حفظ کرده .دیدیم  اون زمان که در اوج فشار های سیاسی و اقتصادی بودیم ،مردم پشت انقلاب رو خالی نکردن و پای صندوقهای رای اومدن.آخه مردم  ما خوبن ولی بعضی از بزرگان و رجال سیاسی مملکت به جای اینکه برای مردم از مناقشات سیاسی دست بردارن ،از مردم برای برتری در مناقشات استفاده میکنن .  وای بر ما اگه حرفهای امام را فراموش کنید .

مردم ما خوبن. مردم ما خدا پرست وطن دوست هستن ،مردم ما عاشق اسلام و انقلابند،مردم ما ،  مردم ما مردم ما........

پس آقایان بیایید به خاطر این همه صفات خوب مردم  برای مردم باشید و بدونید که این مردم بودند که شما رو به اینجایی که هستید رسوندن و به قول  امام بزرگوار مردم ولی نعمتهای شما هستن .

 

عبدالرضا حنضلی زاده                        

 

 

 



نویسنده : عبدالرضا حنظلی» ساعت 10:48 عصر روز یکشنبه 87 آذر 10