سفارش تبلیغ
صبا ویژن


هولوکاست فلسطینیان -

این روز ها که در سایه سکوت مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر، غزه به عیان ترین مصداق نقض حقوق اولیه انسانی تبدیل گشته است، و ماه ها محاصره آن و نبود امکانات اولیه زندگی از قبیل سوخت و انرژی و مواد بهداشتی و غذایی تنذیر هولوکاستی واقعی میدهد و اخبار کشته شدن مردمانش بوسیله دشمن صهیونیستی به خبر عادی تلکس های خبری مبدل گردیده در حالی که رسانه­ های وابسته به محافل صهیونیستی به عربده کشی و دمیدن در بوق­های خبری مشغولند تا ضجه­ های پدران و مادران فلسطینی به گوش هیچ وجدان بیداری نرسد، این بدور از عقل و منطق است که مظلومان عالم نیز با ستمگران هم نوا شوند.

مجمع وبلاگ نویسان مسلمان ضمن حمایت از حرکتی که توسط تعدادی از اعضای مجمع آغاز گردیده است از تمامی وبلاگ نویسان آزاده بویژه اعضای مجمع وبلاگ نویسان مسلمان می خواهد که هر پست وبلاگ خود را به مثابه سنگی که موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی را نشانه گرفته است بدانند و از یکایک آنها دعوت میکند در این حرکت مقدس همراه گردیده و در دفاع از مردم مظلوم غزه بنویسند

به امید آنکه آزادی قدس شریف را در وبلاگ هایمان به جشن بنشینیم. در این بخش هر وبلاگنویس می‌تواند با گذاشتن یکی از کدها بلافاصله پس از تگ <body> در قالب وبلاگش، طرح مثلثی شکل را متناسب با شرایط زمانی در وبلاگ خود داشته باشد. با تمهیداتی که سنجیده شده با قرار دادن دو کد زیر به طور خودکار در هر شرایط زمانی آخرین طرح مناسب آن بر روی وبلاگ شما قرار خواهد گرفت. و دیگر لازم نیست هر بار کد را تغییر دهید. در شرایطی هم که مطلب خاصی نباشد به طور خودکار تصویری نمایش داده نمی‌شود.
کد گوشه‌ی بالا سمت راست: 

< language="Java" type="text/java" src="http://ettehad.muslimbloggers.ir/qaza87/muslims-sympathy1.js"></>

کد گوشه‌ی بالا سمت چپ:  

< language="Java" type="text/java" src="http://ettehad.muslimbloggers.ir/qaza87/muslims-sympathy2.js"></> 

(مجمع وبلاگ نویسان مسلمان)



نویسنده : عبدالرضا حنظلی» ساعت 3:22 عصر روز دوشنبه 87 آذر 18