سفارش تبلیغ
صبا ویژن


عوامفریبی و سوء استفاده از ارزشها، احمدی نژاد یا میر حسین موسوی -

 

به مدد رسانه ها و روزنامه ها، احمدی نژاد شخصی عوام فریب نامیده شد و کسی که از نام دین و امام زمان سوء استفاده می کند. اگر می گوید امام زمان زنده است و دارد جهان را مدیریت می کند، حتما منظورش این است که این تورم و گرانی ها تقصیر من نیست!
چند روز پیش در جمع دوستان، در مورد صحبتهای یک نماینده روحانی مجلس حرف میزدیم که گفته بود :” رأی دادن به احمدی نژاد تکلیف است”، البته که این حرف صحیح نیست و این آقای تازه به دوران رسیده بهتر بود به جای صدور فتوایی که شاید در منزل خودش هم به آن عمل نشود، در حمایت از احمدی نژاد، به عملکردهای دولت در حوزه انتخابیه اش می پرداخت و از فعالیتهای مثبت این دولت می گفت و شبهات مخالفین را پاسخ می داد.
همان شب وقتی سایتهای خبری را نگاه می کردم، دیدیم که آقای مجید انصاری در افتتاحیه ستاد آقای میرحسن موسوی در اصفهان فرموده اند:” حضور در ستاد میر حسین موسوی، مانند حضور در مسجد الحرام است!” چه فتوای قشنگی! یعنی بدون هزینه و بدون نوبت می توان حاجی شد. اما نکته جالب اینجاست که این نوع نگاه و این صحبتها، سوء استفاده از مفاهیم دینی و عوامفریبی نیست.
احمدی نژاد حق ندارد در ابتدای سخنرانی اش بگوید :” اللهم عجل لولیک الفرج”، چون این کار عوامفریبی است، اما میر حسین می تواند شال سبز بیندازد و شال سبز را به نماد انتخاباتی اش تبدیل کند و تجمع انتخاباتیشان در برج میلاد را، “غدیر خم در برج میلاد” بنامند!

mirhosin1
باید با صد نوع استدلال، حمایتهای رهبری از احمدی نژاد را توجیه کنیم و همه نگرانی مان این باشد که احمدی نژاد نباید از حمایتهای رهبری و مراجع استفاده کند، اما میر حسین را کاندیدای بیت امام معرفی می کنیم.
حمایت فرزند امام از میر حسین…
حضور نوه امام در جلسه میر حسین…
نقل قولهای خصوصی و اختصاصی از امام در مورد میر حسین…

دنیای قشنگی است!
وقتی صحبت از حمایت امام از یک شخص خاص به میان می آید، اگر آن شخص میر حسین موسوی باشد، می گویند امام تا آخرین لحظات عمرش از میر حسین حمایت می کرد، اما نمی گویند که چرا میر حسین در اوج مشکلات جنگ و قطعنامه، بدون اطلاع امام و رئیس جمهور استعفا داد؟!
اگر آن شخص خاص، کسی مثل آقای مهدوی کنی باشد، می گویند امام فرمود ملاک هر شخص، حال فعلی اوست و اگر تمجیدی از کسی کرده ام ملاک نیست!
اگر عبد الله نوری باشد، سریع می گویند : عبد الله نوری هنوز حکم امام را در مورد نمایندگی در سپاه و جهاد در جیب خود دارد!
آن آقای نامحترم هم کار را به نهایت رسانده و پرده از عقده های خود گشوده و به میر حسین موسوی توصیه کرده که طرح سازمان مجاهدین انقلاب را در مورد دو قطبی شدن انتخابات جدی بگیرد: ” باید از حرفهای شما شعاری بیرون بیاید که فضای انتخابات ? قطبی شود به طوری که کاندیداها به ? دسته کاندیدای بیت امام و بیت رهبری تقسیم شوند و این طور جا بیفتد که شما کاندیدای بیت امام هستی . باید کاری کرد که این ادبیات وارد فضای سیاسی کشور شود.”
عجب!
چرا کسی فریادش بلند نمی شود که آقایان! چرا از بیت امام و آبروی امام سوء استفاده می کنید؟ چرا کسی در خطبه های نماز جمعه این کار را تقبیح نمی کند و آنرا خطرناک نمی بیند؟ چرا کسی به خاطر سوء استفاده از نام امام، سکته نمی کند؟!       فاما الزبد فیذهب جفاءا و اما ما ینفع الناس فیمکث فی الارض

علم خمینی بر زمین نمی ماند، مگر ما مرده ایم!

(منبع: سید ابراهیم www.badesaba.ir)



نویسنده : عبدالرضا حنظلی» ساعت 12:29 صبح روز دوشنبه 88 تیر 22